FAQ

Verzendkosten

Binnen Nederland bedragen de verzendkosten:

€ 2,00 voor bestellingen die door de brievenbus passen

€ 6,05 voor bestellingen onder de € 50,-

Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Buiten Nederland:

Kosten zijn afhankelijk van het gewicht van de bestelling en het land. Vul je postcode in in de checkout om de verzendkosten te berekenen

Levertijd

De levertijd hangt af van het land en type bestelling.

Binnen Nederland versturen we orders binnen een dag, voor orders die voor 12.00u geplaatst worden op doordeweekse dagen. Alle andere bestellingen worden binnen twee werkdagen behandeld.

Internationale bestellingen duren iets langer, afhankelijk van het specifieke land van bestemming. Mail naar info@brander1.nl of bel de branderij op +31 (0) 321 314 667 voor de exacte leverdatum.

Retouren

We kunnen geen koffie terugnemen, gezien de houdbaarheid. Echter willen we heel graag dat je blij bent met je aankoop. Als je niet tevreden bent met je koffie, bel ons dan binnen een week na de levering. Als er iets mis is met je accessoires maken we dat uiteraard goed. Echter kunnen we geen items terug nemen die naar behoren werken. Let op: is er iets mis met je bestelling? Stuur het dan binnen een week terug naar onze branderij in Dronten. Ruilen is helaas niet mogelijk, maar een korting op een volgend product wel.

Hoe stuur ik een product terug?

Stuur een mail naar info@brander1.nl met je naam, adres en de reden van retour. We zullen zo snel mogelijk reageren met een ordernummer en retour adres. Stuur alsjeblieft het product terug in de originele verpakking – met het ordernummer duidelijk op de doos geschreven.

Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@brander1.nl. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@brander1.nl